گام ششم:شناسایی رقبا

اینکه رقبا  را تا چه اندازه میشناسید نیز یکی از موضوعاتی است که نباید  کم اهمیت جلوه داده شود زیرا یکی از مهم ترین گام ها در تهیه استراتژی محسوب می شود.

 رقبایی که باید بشناسید و مورد بررسی قرار دهید به سه دسته تقسیم می شوند:رقبای مستقیم، رقبای غیر مستقیم،‌شرکت های رقیب تازه وارد.شناخت رقبا در تهیه استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار کمک می کند. اگر در یافتن و شناخت رقبایتان اینطور به مساله نگاه کنید که اگر شما نبودید چه کسی نیازهای مشتریانتان را تامین می کرد.

 

 


استراتژی دیجیتال مارکتینگ دیجیتال ,رقبا ,استراتژی ,گام ,شناخت ,تهیه ,یکی از ,تهیه استراتژی ,در تهیه ,اگر در ,بسیار کمک میمنبع

طراحی تاکتیک ها

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

گام های اصلی در استراتژی دیجیتال مارکتینگ

دلایل ضرورت استراتژیک بازاریابی

گام های اصلی در استراتژی دیجیتال مارکتینگ؛گام دوم

گام های اصلی در استراتژی دیجیتال مارکتینگ؛گام چهارم

گام های اصلی در استراتژی دیجیتال مارکتینگ؛گام سوم

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو autobararj آپشن خودرو | گندم کار مرجع نمونه پروژه و فایل خرید و فروش انواع ترازوی ساتریو خرید آنلاین مخزن هوا خرید اینترنتی ایده های معماری و بازسازی ساختمان راستی dahato