تاکتیک ها، ترسیم کننده مجموعه فعالیت های خاص به کارگرفته شده برای اجرای یک استراتژی خاص می باشند.در بازاریابی، تاکتیک ها با هفت عنصر کلیدی تعریف شده اند که اغلب به عنوان آمیزه بازاریابی مورد اشاره قرار گرفته اند؛ محصول، خدمت، برند،قیمت،مشوق ها، ارتباط و توزیع. این تاکتیک های بازاریابی نشان دهنده تصمیمات بازاریابی کلیدی هستند که یک استراتژي بازاریابی محصول پیشنهادی را در بردارند.
گام های اصلی در استراتژی دیجیتال مارکتینگ
دلایل ضرورت استراتژیک بازاریابی
گام های اصلی در استراتژی دیجیتال مارکتینگ؛گام دوم