گام پنجم: شناسایی کنترل ها
عدم اطمینان و پویایی های مرتبط با اغلب بازارهای کسب و کار ایجاب می کند که شرکت ها به صورت مستمر، عملکرد خود را ارزیابی نموده و بر تغییرات موجود در محیط نظارت کنند.مطابق با این امر، کنترل های بازاریابی به دو کارکرد کلیدی خدمت می کنند:برای ارزیابی پیشرفت شرکت به سمت هدف خود و برای تحلیل تغییرات در محیطی که در آن شرکت فعالیت می کند.
گام های اصلی در استراتژی دیجیتال مارکتینگ
دلایل ضرورت استراتژیک بازاریابی
گام های اصلی در استراتژی دیجیتال مارکتینگ؛گام دوم